Pražský divadelní festival německého jazyka v neděli skončil inscenací berlínského Deutsches Theater.

A nebyl to, zvlášť ve srovnání s formálně nečekanou a herecky i lidsky strhující vídeňskou inscenací Vojny a míru, která přehlídku zahajovala, úplně dobrý konec.

Představení hry Dey Loherové Zloději v režii Andrease Kriegenburga bylo hlavně scénografickým experimentem, který nedokázaly oživit ani respektu hodné herecké výkony.

Jen obyčejná ilustrace

Nekonečné čtyři hodiny obří mlýnské kolo všelijak "vyplivovalo" postavy na scénu, aby je zase po výstupu spolklo. Fascinující scénický mechanismus a naklánějící se plochy jeho "lopatek" využíval režisér a zároveň scénograf inscenace efektně.

Zjevně chtěl ukázat kolotoč dojemných i veselých lidských příběhů, po nichž zůstávají jen matné stopy v podobě zašlých nápisů na zdi.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se