Reportáž o fanynkách kempujících v ulicích New Yorku. Stránka na Facebooku umožňující zapojení se do děje či řada laků na nehty, jejichž prostřednictvím se "občanky" mohou identifikovat se svými hrdiny.
Intenzivní kampaň k filmu Hunger Games, v němž proti sobě v dystopické budoucnosti bojují teenageři na život a na smrt ve zvrácené reality show, běží už od loňského podzimu.
Kampaň je to ukázková a podle výsledků z kin efektivní. Adaptace populární knihy pro mládež, jež měla českou premiéru minulý čtvrtek, utržila během prvního víkendu jen v USA sto padesát pět milionů dolarů. Lépe na tom byl jen Temný rytíř a poslední Harry Potter.
Hunger Games, Iron Man i Harry Potter. Tyhle filmy vydělaly miliardy za víkend - čtěte ZDE
Nový "Potter" je na světě. Diváci už dali za lístky na Hunger Games miliardy - čtěte ZDE
Film tvářící se, že je nejen červenou knihovnou, ale i společenskou alegorií, by se tak mohl pro společnost Lionsgate stát podobným hitem, jakým byla pro Summit Entertainment sága Stmívání.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.