Připravovat kvalitní festivalový program pro desetitisíce lidí je "těžký risk", říká jeden z dramaturgů Colours of Ostrava Jiří Moravčík.

Hudební publicista, který se už dvě desetiletí specializuje na world music, tedy fúze etnické hudby různých kontinentů s rockem či jinými žánry, a především na africkou hudbu, přiznává, že okouzlení "světovou hudbou" z přelomu tisíciletí už trochu vyprchalo.

To postupně mění obchodní model světových hudebních festivalů, mezi něž patří i Colours of Ostrava. Ten před deseti lety začínal především jako výrazná objevitelská platforma pro hudbu různých zemí a kontinentů.

Tehdy ho navštívilo sedm tisíc lidí, letos pořadatelé připravili areál pro 35 tisíc návštěvníků.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se