Připravovat kvalitní festivalový program pro desetitisíce lidí je "těžký risk", říká jeden z dramaturgů Colours of Ostrava Jiří Moravčík.
Hudební publicista, který se už dvě desetiletí specializuje na world music, tedy fúze etnické hudby různých kontinentů s rockem či jinými žánry, a především na africkou hudbu, přiznává, že okouzlení "světovou hudbou" z přelomu tisíciletí už trochu vyprchalo.
To postupně mění obchodní model světových hudebních festivalů, mezi něž patří i Colours of Ostrava. Ten před deseti lety začínal především jako výrazná objevitelská platforma pro hudbu různých zemí a kontinentů.
Tehdy ho navštívilo sedm tisíc lidí, letos pořadatelé připravili areál pro 35 tisíc návštěvníků.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.