Pokud chcete prodat film do Ameriky, netočte o tom, jak se žilo za komunismu. Nebo se alespoň postarejte, aby v něm bylo navrch silné obecné téma, radí Milan Popelka českým producentům či režisérům s ambicemi prosadit  seve Spojených státech.

Zkušený hollywoodský manažer s českými kořeny pracuje ve společnosti Film Nation Entertainment specializující se na prodej práv k zahraničním filmům. Byl jedním z hostů panelu Spolupráce s Hollywoodem, který se konal popáté na festivalu v Karlových Varech.

Vedle Popelky v něm radili evropským filmařům agenti zastupující herce, hledači talentů i scénářů nebo producenti.

Strhnout pozornost

Prosadit se v americkém filmovém průmyslu je pro řadu evropských herců či filmařů stále nejvyšší metou. Jenže filmový průmysl, označovaný vžitou nálepkou Hollywood, je spletitý byznys, který funguje podle svých pravidel, jež nejsou na první pohled jasná.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se