Nové filmové zpracování Supermana utržilo 170 milionů dolarů. Taková informace by nebyla překvapivá po týdnu promítání, snímek Muž z oceli ale vstoupí do kin 14. června.

Jak tedy může mít na kontě v přepočtu téměř tři a půl miliardy korun? Studio Warner Bros. propaguje nejslavnějšího amerického superhrdinu, kde se dá. Film režiséra Zacka Snydera a producenta Christophera Nolana má navázat na úspěch trilogie o Batmanovi, což cítí i 98 obchodních partnerů po celém světě. Tolik jich neměl ani snímek Temný rytíř povstal, píše Hollywood Reporter. Další ještě přibudou.

Superman tak propaguje žiletky Gillette, hračky od Mattelu, stavebnici Lego nebo síť obchodních domů Sears. Jejich výrobky buď v reklamách doporučuje Henry Cavill, nový představitel Clarka Kenta alias Supermana, nebo se objevují přímo ve filmu coby product placement.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se