Velkofilm Pacific Rim vsadil hlavně na měřítko obrovských robotů a příšer. Už ve sloganu hlásil, že co není dost velké, to vymře. Věta „Go big, or go extinct“ se teď obrací nejen proti tvůrcům Pacific Rimu, ale také proti studiím, která produkovala největší letošní propadáky.

O víkendu se ukázalo, že novinku Guillerma del Tora vyhlíželi především režisérovi fanoušci a nadšenci na internetu, ale pro zástupy rodin nebo běžných diváků to žádná velká událost není.

V severoamerických kinech utržil Pacific Rim 38,3 milionů dolarů, což je v souladu s nepříliš optimistickými prognózami. Ze světa přidává dalších 53 milionů dolarů, a teprve se chystá do Francie, Německa, Číny, Španělska nebo Brazílie, píše server Hollywood Reporter.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se