Na španělském filmovém trhu vytvořily škrty v kultuře nový trend: aby producenti měli šanci dosáhnout na dotace, vykupují lístky na své vlastní filmy, a uměle jim tak navyšují návštěvnost.
Upozorňuje na to deník International Herald Tribune, který si všiml například nejnovějšího thrilleru španělského režiséra José Luise Garcii nazvaného Holmes and Watson Madrid Days.
Snímek, který do kin vstoupil s vlažným přijetím a jemuž šest týdnů po sobě klesala návštěvnost, během sedmého týdne v kinech nevysvětlitelně zabodoval: prodeje lístků mu za tento poslední týden stouply o neuvěřitelných 5300 procent.
Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.