Rodinný film Lego příběh vlastně není, tento druh snímků by se spíš měl označovat přídomkem pro rodiče a děti. Úporná snaha vměstnat do stominutové stopáže co nejvíc motivů pro co nejširší věkové spektrum a přilákat do kin s dětmi a dospělými ještě teenagery je až příliš okatá. Projevuje se silnou dávkou sarkasmu ve spoustě "hlášek" a snaze být za každou cenu cool, popřípadě free, cool a in zároveň.
Přístup "každý si to své najde" by mohl filmový materiál velmi snadno roztříštit. Zde ovšem všechny motivy spojuje potenciál plastové stavebnice, jež v konkurenci jiných systémů z nějakých důvodů obstála a zvítězila. Míru servilnosti vůči firmě (možná spíš adorace) ať na filmu zhodnotí každý dospělý divák, děti to asi nenapadne.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.