Plánování v umění

Efektivní, dlouhodobý umělecký plán nemusí obsahovat všechny programové projekty na nadcházející roky. Měl by však definovat hlavní programové vrcholy: zásadní, odvážné a náročné počiny, které vyžadují finance a marketingovou kapacitu. Další, menší programy mohou být doplněny později.

Tento plán se může změnit, a také se mění. Jedinečná příležitost, která se vyskytne na poslední chvíli a kterou nelze nevyužít, může nahradit program vhodný pro jakoukoli sezónu. (Finanční prostředky získané pro předčasně ukončený projekt mohou být často přesunuty - s dostatečnou péčí, do jiného projektu.)

I experimentující producenti a umělci, kteří vytvářejí své nejlepší dílo bez plánování, mohou v okamžiku inspirace, s velkým předstihem, plánovat klíčová partnerství, angažmá, turné, vzdělávací aktivity a oslavy výročí. Pro efektivní plánování je třeba pouze rozumného spojení prozíravosti a podnikavosti. 

Tento typ plánování však nelze uspěchat.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.