Když se zkouška nedaří, vykouří režisérka Petra Tejnorová (1984) i krabičku za dopoledne. Myslí si, že divadlo by mělo být pro lidi nepostradatelné jako chleba.
Vrhá se do projektů, které by tradiční divák ani nenazval divadlem. A má úspěch. Nejen že hned po škole začala na DAMU i učit, ale také si ji vyhlédl Miroslav Krobot a nechal ji v Dejvickém divadle, kde je šéfem, nazkoušet Modrovouse.
Modernímu Misantropovi nechybí nadhled, sarkasticky si střílí z bulváru i BBC - čtěte ZDE
Pitínský přistupuje k divadlu jako k chrámu. Oresteia je nevšední zážitek - čtěte ZDE
Dalších nabídek má hodně, ale víc než úvazek v divadle ji láká experimentální tvorba - a té se lépe daří na nezávislé scéně.
"Klasický formát nazkoušené inscenace mě nenaplňuje," říká režisérka, jež zítra uvede divadelně-filmovou premiéru Jižák, město snů v improvizovaném divadle Šnek na stanici metra Chodov. Šest dětí pod jejím vedením odhalí svou vizi života na českém sídlišti.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.