Cirkusové číslo "hrazda Americano" se vznáší jako příslib nevídaného zážitku ve třetím filmu animované série Madagaskar. Snímek s podtitulem Nejhledanější v Evropě o víkendu dominoval evropským kinům. Americký hrdina-lev prolétne v tryskových botách nad bazénem s kobrami a ve finále podělí balonky všechny děti světa.
Film o partě zvířat uprchlých z newyorské zoo, která se vrací s cirkusem napříč Evropou do Ameriky, nabízí přesně to, co potěší cílové publikum pětiletých - barvy, pohyb, taškařice. Navíc ale splňuje parametry toho, čemu americká vláda během studené války říkala kulturní diplomacie.
Madagaskar prodává "Ameriku" podobně, jako když Clark Gable seznamoval v roce 1960 v komedii Začalo to v Neapoli místního klučinu s kulinářským výdobytkem jménem hamburger.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.