Kromě toaletního papíru nebo rajčatové omáčky už se v americkém maloobchodním řetězci Costco dá sehnat i originální umělecké dílo od Andyho Warhola nebo Henriho Matisse.
Po šesti letech se Costco znovu a tiše pustilo do prodeje umění, které svým šedesáti milionům zákazníkům nabízí na vlastních webových stránkách v kategorii Home & Décor.
Podle deníku New York Times už se během necelých dvou týdnů prodalo osm z deseti nabízených uměleckých děl: dvě zarámované litografie Henriho Matisse (za 1000 a 800 dolarů), litografie Georgese Braquea za 1400 dolarů a dále tisky od Andyho Warhola a Heather Robinsonové za 1450, respektive 1699 dolarů.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.