Těžko najdeme v letošní české produkci film, jenž by byl očekáván s takovou mírou skepse a jistou dávkou cynismu jako Pojedeme k moři, celovečerní režijní a scenáristický debut herce Jiřího Mádla.

Snímek se jeví jako kalkul producenta počítajícího s Mádlovou popularitou nebo jako plnění přání teenagerského idolu. Ve skutečnosti bychom těžko hledali větší překvapení.

Trochu jako Miley Cyrus toho času je na tom Jiří Mádl, přirozeně převedeno a úměrně poníženo z globálního dosahu na české poměry. Princip je nicméně stejný. Jako se bývalá chovanka Disney Channelu snaží překlenout zrádnou průrvu mezi infantilní Hannou Montanou a dospělou kariérou popové divy, pokouší se sedmadvacetiletý herec, jehož před 10 lety objevil Karel Janák s komedií Snowboarďáci a následně "jeho značku" stvrdil Rafťáky či Ro(c)kem podvraťáků, změnit z teenagerského dívčího idolu na seriózního tvůrce.

Mádl se nepředvádí, volí nevinnost. Jako formu i předmět svého debutu.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se