Dvacet procent kocourků zachráněno, napsal na svůj facebookový profil pořadatel David Gaydečka a přidal fotku spokojeného kotěte. Šlo o jeden z kanálů, kterými v dubnu Gaydečkův festival United Islands propagoval svoji první crowdfundingovou sbírku. V té se mu podařilo vybrat na české poměry rekordních 1,7 milionu korun, díky nimž se největší pražský hudební festival v pátek a sobotu odehraje také na placené scéně v Kinského zahradě. Řečeno slangem této reklamy, "sto procent koťátek vyslyšelo mňoukání z Kinského zahrady".
Přitom prvních čtrnáct dnů to vypadalo, že kampaň nemá šanci uspět. "Vyrobili jsme si dopředu graf, ale stále jsme byli o týden pozadu," popsal HN druhý z pořadatelů Martin Voňka, který má na starosti finanční provoz festivalu. Teprve dva týdny po oznámení se naplno rozběhla kampaň v tisku a v rádiích, která sbírce, pořádané na serveru Hithit.cz, pomohla.
Ještě na vás čeká 80 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.