Letošní zavření divadel kvůli zamezení šíření koronaviru donutilo většinu divadelníků najít si jinou formu, jak k divákovi dostat své hry a stále nějak vydělávat. Cestou živého vysílání a dobrovolných příspěvků se vydalo ostravské Divadlo Mír, jejichž streamované improvizační show sledují na YouTube statisíce lidí. "Ze dne na den jsme se rozhodli streamovat a do 24 hodin jsme to byli schopní zrealizovat. Rychlost byla podle mě rozhodující," popisuje v rozhovoru pro HN důvody úspěchu šéf a majitel Divadla Mír Albert Čuba. Kromě živých streamů a vlastních skečů se Divadlo Mír a jeho herci stali také protagonisty seriálu (s)KORO na mizině, jehož první díl má od své březnové premiéry už přes milion zhlédnutí. 

Byli jste jedni z prvních, kteří začali na jaře streamovat svou improvizační show skupiny Tři tygři přes YouTube za dobrovolný příspěvek. Kolik se vám tehdy podařilo vybrat?

Během prvního měsíce nám lidi poslali zhruba 690 tisíc korun, potom to v dalších měsících postupně klesalo. V rámci druhé vlny se vybrané částky pohybují plus minus stejně. Hlavní rozdíl je v tom, že během první vlny posílalo méně lidí větší částky, teď zase posílá více lidí menší částky. Během října, kdy byl první měsíc, kdy jsme zase streamovali, to bylo o něco málo více jako za březen a teď v dalších měsících to klesá.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.

Newsletter

Sedmička HN

Život jsou povinnosti i radosti. A proto tu je newsletter Sedmička - každé ráno v sedm vám přinese sedm tipů na podnětné a zajímavé čtení z domova i ze světa. A k tomu pár nápadů, čím se zabavit nebo čím potrápit mozkové závity.

Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru