Americký režisér Steven Spielberg se kdysi nechal slyšet, že stačí jedna jediná věta, která vystihne podstatu projektu, na to, aby věděl, jestli film stojí za to nebo ne. Bonmot, samozřejmě. Má v sobě ale dost pravdy – i o tom, jak efektivně funguje americký filmový průmysl.

Akt onoho stručného shrnutí se ve filmové hantýrce nazývá „pitching“. Termín jen obtížně přeložený a hlavně zavedený. Všichni filmoví profesionálové vědí, o co jde. I ve Varech se poprvé letos „pitchovalo“.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se