K velkým románovým titulům Franze Kafky jako Proces, Proměna nebo Zámek se divadelníci vrací takřka pravidelně. Letos však dva výrazní režiséři v odstupu ani ne dvou měsíců zinscenovali menší texty.
V zářijovém hravém site-specific projektu Příliš tichý nos Jana Nebeského a dramatika Egona L. Tobiáše se povídka Popis jednoho zápasu rozpustila tak důkladně, až zbyla jen těžko uchopitelná absurdně-komická atmosféra.
Nyní Daniel Špinar s dramaturgyní Dorou Viceníkovou vybrali pro brněnskou Redutu slavný Dopis otci. V proklamované snaze ukázat, že "Kafka není tak temný, jak si myslíme", je to poněkud paradoxní volba - tato Kafkova děsivá próza je totiž nikdy neodeslaným pokusem racionálně zformulovat iracionální strach, který spisovatel z otce měl.
Ještě na vás čeká 80 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.