Roky vyčkávání a vytrvalé reklamy se hudebníkovi Neilu Youngovi vyplatily.
V noci na středu oficiálně skončila jeho crowdfundingová kampaň na hudební přehrávač Pono, která vybrala 6,2 milionu dolarů. Stal se z ní tak vůbec třetí nejúspěšnější projekt na serveru Kickstarter.
Pro Younga jde o vyvrcholení několikaletého úsilí o to, aby hudební průmysl přišel s přehrávačem vysoce kvalitních nahrávek a zároveň i on-line platformou, která by je posluchačům nabízela.
Young chce "napravit" to, co u klasických CD a později i formátů MP3 považuje za mrzačení zvuku a ořezávání zvukové kvality. Takové desky podle něj znějí, jako by si je člověk pouštěl pod vodou.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.