Filmy, které točí populární baviči, mají obvykle něco společného: místo hlavního hrdiny se na plátně promenuje známá komická figura. A příběh, prostředí, humor i ostatní postavy jsou uzpůsobeny hlavně tomu, aby tuto figuru podporovaly.

Komik, který film vnímá jako svůj autorský projekt, totiž ví, co od něj jeho fanoušci očekávají. Tento druh závislosti nespojuje jen filmové projekty "Mr. Beana" Rowana Atkinsona či ty, jejichž autorem je Sasha Baron Cohen, ale i desítky děl Woodyho Allena.

Podobné je to i s westernovou komedií Všechny cesty vedou do hrobu, která je dílem Setha MacFarlanea. Čtyřicetiletý herec, zpěvák, scenárista a producent (ale také autor animovaných "filmečků") se v rodných Spojených státech těší značné oblibě.

Do prostoru hraného filmu jako režisér vstoupil před dvěma lety úspěšnou komedií Méďa. Ta vyprávěla o infantilním muži, jehož nejlepším přítelem je oživlý plyšový medvěd. Titulního plyšáka nechal MacFarlane v rámci kontrastu sprostě nadávat, hulit, pít a souložit.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se